FAKÜLTEMİZE YENİ KATILAN ÖĞRENCİLERİN KAYIT SONRASI İŞLEMLERİ

sevgili öğrencimiz,

fakültemize hoşgeldiniz.

kayıt işlemlerini tamamladıktan sonra öğretim yılına başLamak için yapmanız gereken işlemler aşağıya çıkarılmıştır.

öğrencilerimizin ders seçme ve onaylatma işlemleri, üniversite bilgi sistemi üzerinden yapılmaktadır.

 

ÖNEMLİ TARİHLER

11-14 eylül 2017            : ders seçme ve katkı payı ödemeleri

11-15 eylül 2017            : danışman onayları

18 eylül 2017                 : derslerin başlaması

 

bilgi sistemine ubis.karatekin.edu.tr   adresinden ulaşabilirsiniz.

sisteme giriş yapmak için kullanıcı adı yerine okul numaranızı, şifre yerine t.c. kimlik numarası yazınız. 

öncelikle sisteme kişisel bilgilerinizi tanımlamanız gerekmektedir.

daha sonra sol tarafta bulunan ders işlemlerinden ders kaydınızı yapınız.

danışmanınız seçtiğiniz dersleri inceleyerek hata yoksa onaylayacaktır.

hata var ise sistem üzerinden mesaj atarak düzeltmenizi isteyecektir.

sorun çıkması halinde mesaj yoluyla danışmanınız ile iletişim kurabilirsiniz.

danışmanınızın bilgileri sisteminizde yer almaktadır.

 

eğer ikinci öğretim öğrencisi iseniz, ders seçme işlemi sonrası (danışman onayı öncesi) katkı payını ödemeniz gerekmektedir. 

katkı payını,

1.sisteminiz üzerinden diğer işlemler menüsünün altında online harç ödeme kısmına tıklayarak kredi kartı ile,

2.herhangi bir halkbank şubesine giderek öğrenci numaranızı belirterek, 

3.halkbank internet bankacılığı sistemi üzerinden,

ödeyebilirsiniz.

DERSLER 18 EYLÜL 2017 PAZARTESİ GÜNÜ BAŞLAYACAKTIR.




Duyuru Tarihi: 15.8.2017
Etiketler :